tiistai 30. marraskuuta 2010

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

 

IMG_4340

...ihanat lapset ♥

Elias 4 vee pohtii maailmaa:

-Minä en halua olla aikuinen.

- Miksi? kysyy äiti.

- Minä en halua johtaa vauvoja, toteaa Elias huuli mutrussa.

-Mutta sitten kun sinä olet aikuinen sinä saat syödä niin paljon herkkuja kuin haluat, iskä syö melkein joka ilta herkkuja! rohkaisee Joonatan 7 vee.

-Minä olen silti Elias vaikka olen aikuinen, jatkaa Elias pohtimista. Minä en halua vauvoja, minä haluan vaan lapsia. Minä haluan että ne osaa puhua.

♥ ♥ ♥

6 kommenttia:

  1. Åh, de är så söta och smarta! =)
    När ska ni flytta ut ur lägenheten? Hali

    VastaaPoista
  2. Miia: Kiitos <3

    Heidi: 1.3.2011 täytyy kämpän olla tyhjä. Eli vajaa kolme kuukautta on aikaa "talon valmistua"... ;)

    VastaaPoista
  3. Heippa,

    blogissani on sinulle tunnustus. Ja juuri huomaan etten ole näköjään ainoa jolta sen saat :)

    VastaaPoista
  4. Muksut on mainioita pohdintoineen :). Jussi viisivuotiaana oli sitä mieltä ettei mene isona naimisiin ja halua lapsia, jotta saa syödä kaikki herkut itse. Ja aikoi muuten muuttaa isona Ruotsiin. Villellä taas oli pienempänä suunnitelmat valmiit, saa kolme lasta ja niiden nimet ovat nips, naps, ja nups.
    tuija

    VastaaPoista