keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Tunnustus....


beautiful-blog-award_84080800[2]

...niin, minä sain sen. Tunnustuksen. Kovasti lämmittää mieltä. Tunnustus tuli Nasbalta, blogista: Mistä on pienet tytöt tehty? 

♥ KIITOS! ♥

Säännöt menevät niin, että tämä tunnustus pitää lähettää 7:lle eteenpäin ja kertoa 7 asiaa itsestään.
Tässä 7 asiaa minusta:

1) Teininä olin "kovajätkä": puoli päätä kaljuksi ajettuna, takin selässä pääkallon kuva ja jalassa "rotantappo" kengät... jotkut ehkä muistavat? :D

2) Ennen Tomin kanssa aloilleen asettumista olin levoton sielu ja sukkuloin maasta toiseen: Italiassa aupairina, Hollannissa opiskeluvaihdossa, Kreikassa laivarenkinä ja muita lyhyempiä pyrähdyksiä mm. Kiina, Malesia,Tunisia, Brasilia, Venäjä jne...

3) Olen huijannut brittituristeja esittämällä saamelaista Muoniolaisella  porotilalla... ihan hyvin "umpikierolta" savolaiselta ;)

4) Inhosin ruotsia koulussa. Ajattelin aina, että: "Minä en tarvitse ruotsia!" Nii-in...you never know!!

5) Olen viittä vaille valmis eräopas...jätin vuoden kestävän kurssin kesken paria kuukautta ennen loppututkintoa...

6) Olen matkailualan restonomi

7) Kaipaan kaikkia rakkaita ystäviäni Suomesta ♥

Ja sitten tähän vaikeampaan. Eli kenelle halua jakaa tämän saman hienon tunnustuksen?  Teille:

All I ever wanted is here
Kissatalon nuori emäntä
himalainen
Ellas Mirakel
Kirsikkapuu
MizzPink
villa inkeri
♥Olkaa hyvä♥

2 kommenttia: