sunnuntai 30. toukokuuta 2010

Aika rientää…

 

050

…enää vajaa kaksi viikkoa meidän muuttoon ja Suomen evakkoreissuun. Huh…ja vielä olisi paljon tehtävää ennen sitä. Paljon on vielä pakattavaa, vaikka aika hyvin olen jo saanutkin “renssattua” meidän kaappeja. Paljon on tavaraa roskiin ja paljon mitä ei haluaisi heittää. Olin tänään koko päivän myymässä näitä meidän rojuja lähimmällä kirppiksellä. Paljon möin (1500 kruunua sain Suomen matkakassaan), mutta paljon tuli vielä tavaraa kotiin.Mitä minä niille teen?

Olin aika loppu kun pääsin puoli viiden maissa kotiin. Koko päivä tuli seisottua kovassa auringon paahteessa ilman minkäänlaista hattua ja syömingitkin oli aika vähäiset. Nyt alkaa helpottamaan.

Huomenna on Eliaksen viimeinen päivä päiväkodissa ja ajattelin viedä jätskiä ja pullia sekä tädeille että lapsille. Täytyisi aamulla ehtiä vielä ne pullat leipomaan. Eli…NYT pitäisi valua nukkumaan, että jaksaa aamulla taas “heilua".

 

mor o barn

…olen yksin poikien kanssa. Tomi on työreissussa tämän yönseudun. Kauniita unia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti